någonting snuskigt?

hemkommen från en kall kvällspromenad med pappa och vovven precis =)
skönt att röra lite på sig (borde jag inte vara slut efter gårdagens allt gående?) cyklade ju inte idag till skolan eftersom det regnade men annars brukar det vara min vardagliga motionsrunda å sen brukar det ju oftast bli promenad/jogg eller sim utöver det, men idag har jag inte varit lika aktiv^^ buss till skolan och suttit här;P hehe

ojoj, så många roliga gissningar jag har fått in! haha. super kul att läsa eftersom jag själv vet vad det på bilden är förnågonting;P haha
många har skrivit i stilen med att det "ser ut som något snuskigt?" HAHAH ni är ju för roliga!
men svaret kommer inte att komma upp idag, möjligtvis imorgon efter skolan skulle jag tro! så är du nyfiken över vad det är på bilden så klicka dig in hit på bloggen och få reda på svaret;)

och ni nu som fortfarande inte har gissat på inlägget nedan så gör det nu medans ni har chansen!
alla gissningar är tillåtna=)


Kommentarer
Anna säger:

Haha, i inlägget under har jag faktiskt ingen aning om vad det är! Ska tänka lite så får vi se om poletten trillar ner!

Datum: 2007-11-07 Tid: 20:41:08
Blogg/URL: http://moranna.blogg.se
maharadija ! säger:

ooh va bra. hittade du något kul på ullared ? :)
jo allt är helt perfekt nu, verkligen :D

hoppas allt är bra med dig också =)
Kraam vännen !

Datum: 2007-11-07 Tid: 21:17:15
Blogg/URL: http://mariasamuelson.blogg.se
Anonym säger:

spännande ;)

Datum: 2007-11-07 Tid: 21:17:49
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0