nyfikenhet...

Jag blir så himmla nyfiken!

haha, är det bara jag eller är det någon mer där ute som blir galen på att aldrig få reda på hemligheten som den nya familjen i Desperate Houswives har? gaahiie...haha;D

visst kan jag fixa hem dom nya avsnittet men jag vill ändå inte(a)
känner att jag vill ha nått program som jag kan följa varje vecka på tv:n också..för DH och Ugly Betty är dom ända programen jag följer så..alla andra fixar jag hem;P

menmen, jag får väl ha tålamod helt enkelt ;D
för nu ska jag borsta mina tänder och göra färdigt PmA-läxan så allt är klart till lektionen imorgon..

får drömma vidare om nyår också..;)
kom gärna med förslag, vad ska ni hitta på i nyår?

puss och godnatt ♥


Kommentarer
Viktor säger:

Det är lätt att få fram den faktan ;)

Datum: 2007-11-27 Tid: 22:04:56
Blogg/URL: http://drunkenlullaby.blogg.se
Alex säger:

hehe tack så mycket :$

okej, nej vi har projekt vekca i ksoaln (vet inte riktigt vad det går ut på men ändå) så vi var och tittade på film i stan :p och efter plugget hängde ajg med en poalre :)

Datum: 2007-11-27 Tid: 22:48:57
Blogg/URL: http://www.palex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0