sitter hemma hos mamma och väntar på tårta;P

Hallå :)

nu har jag äntligen kommit hem till mamma efter många timmar runt stan..vi har åkt från ett ställe till ett annat minst hundra gånger;) haha, men vi hitta i alla fall det vi sökte! :)

först vid 12 så gick jag ner till mormor och morfar och mötte mamma där i stället för att hon skulle slippa hämta upp mig och snurra runt..iaf kom dit och tog oss en fika (as usuall^^ ni måste tro att jag rullar fram här snart...) haha;D
sen bar det i alla fall iväg mot alla möjliga affärer, mormor och morfar följde också med=)<3

på vägen hit träffade jag på A (killkompisen som var snäll och väntade med mig i skolan igår;P) fast vi satt i bilen och han och en kompis gick över övergångsstället, det såg riktigt roligt ut för först så tyckte jag att det var han och när vi kom närmare så blev jag så förvånad över att det var han, jag menar hur stora är egentligen odsen att träffa på just honom en lördag här i den här staden, han bor inte äns här?
haha, men kul var det i alla fall, vinkade som en galning medans han höll på att hamna på rumpan eftersom det var snorhalt ute..;) hah det skulle ha varit nått!

nu ska jag hjälpa mamma med att duka fram lite, folket kommer klockan 18 då blir det smörgåstårta och fika/godis/smått och gott (vad vi nu ska kalla det?) sen skjutsar mamma hem mig och bror till pappa. vill inte sova över här i natt..

blir nog inte så jätte sent eftersom vi har F&S prov på måndag...har inte övar nått så jag måste sätta mig med den boken i kväll och hela dagen imorgon..inte kul=/

men aja, ha det bra så länge!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0