tänk om livet vore annorlunda...?

Ja den tanken har faktiskt slått mig flera gånger..tänk om jag inte hade vuxit upp som jag gjort, tänk om jag haft andra vänner, annat utseende, en annan familj..osv. hur hade mitt liv sett ut då?

en sak som upprepar sig i mitt huvud ofta är "tänk om jag fortfarande hade bott i linköping?"
hur hade mitt liv sett ut då?

för en sak ni inte vet om mig är att jag faktiskt är född i linköping :)
men flyttade där i från vid 1-1½ års ålder..till en ny stad, växte upp och fick vänner här, som jag älskar mer än någoting annat<3

men tänk om jag fortfarande hade bott kvar i linköping, gått iskolan där, fått andra vänner, bott någon annanstans?
hur hade min vardag sett ut då?  kanske jag skulle vara en pundare/punkare? eller nån "smal pinn-liknande" tjej, i nyaste modet, dyraste väskan och 111 cm i sko klacken? trippande på stan och leka fjortis?
eller hade jag kanske varit gamla heliga sofie "normal sofie" som kan stå på egna ben..som varken bär "senaste modet" eller dyraste väskan på armen..som kör en skön outfit i det hon trivs bäst i och har super vännerna till hands?

ja ni, denna fråga kan man nog ställa sig många gånger, utan att få ett riktigt svar...

image169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0