tisdag 27 november

jag är jätte ledsen för att jag bloggar så lite nu för tiden, men jag har helt enkelt inte tid..har ett privatliv som måste fixas och kännas helt okej, ett privatliv som går före allting annat..hoppas ni kan respektera detta!

men jag lovar att jag kommer att börja blogga som förr igen senare sen när allt är bra här hemma :)
hoppas ni har tålamod med det!?

annars har det inte hänt så mycket idag..varit i skolan och tjohejat (allmost) ^^
åkte bussen dit eftersom det var snorhalt ute imorse, sen gick jag hem..jätte skönt att få komma ut och röra lite på sig, det var ett tag sen nu känner jag=/ har haft så mycket i skolan och med familjen och allt att jag bara inte har hunnit att ta hand om mitt egna liv..men det ska bli lite ändring på det nu!

ikväll är det Ugly Betty och DH som gäller=)
och juste fick tillbaka matteprovet i dag, gissa vad jag fick? VG+ :D:D:D:D
hahah,
ingen är gladare än mig(A) hade bara 8 poäng från MVG...men jag är superduper stolt! :D

nej, nu ska jag göra lite PmA läxa innan jag somnar här..känner mig så trött hela tiden?
ha det bäst kära ni! kraaam ♥

Kommentarer
Alex säger:

Haha japp nu är jag långhårig :D:D

Datum: 2007-11-27 Tid: 20:27:06
Blogg/URL: http://www.palex.blogg.se
tilda säger:

jag respekterar det ;D

Datum: 2007-11-27 Tid: 20:37:55
Blogg/URL: http://aouch.blogg.se
Alex säger:

Hha nja det håller jag inte med om men men:p
Hur har din dag varit? :)

Datum: 2007-11-27 Tid: 20:52:12
Blogg/URL: http://www.palex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0