tjena snyggingar ;)

kom hem från S för några minuter sen, vi tittade på ugly betty och Desperate Housewives som var igår, hennes familj hade spelat in det till oss eftersom vi satt och på en buss just vid dom tillfällena och höll på att tråka ihjäl!^^ hehe, jag ville bara hem just då, bra på tv och ont ifötter, rumpa, nacke=/ menmen nu är jag ju hemmma! ;)

skola idag, knappast!
först så hade vi sovmorgon och började inte förns 10, så S och jag tog bussen dit och precis när vi kommer så får vi reda på att vi bara har en timmes lektion idag? tydligen så är våran lärare som vi har i engelska och svenska sjuk och kommer att vara det resten av veckan=D så efter mattelektionen slutade vi och tog därför bussen till stan och köpte ett par skor till mig! =)

ville ju ha ett par "stövlar" eller vad man nu ska säga? sånna som nästan alla har nu för tiden=/
har jätte länge velat ha ett par men inte haft några pengar och nu när jag väl har pengar så har alla sånna skor..menmen, modet vet ni;D haha
MEN jag har ett par blåa skor! DET är det inte många som har, inte i denna model i alla fall;P
alla går runt i röda och svarta, jag ville med ha ett par svarta men det fanns inga, bara blåa och röda, men de röda fanns inte i min storlek, inte dom blåa heller egentligen men jag tog ett par i alla fall^^
ska köpa mig ett par svarta när jag hittar ett par, dom här skorna var det rea på och dom kostade bara 150 kr, innan kostat 380kr så jag slog till;)

image69

mina nya skor, fina va? ;D
ni får ursäkta smutstvätten och allt i bakgrunden, färgen på skorna är inte heller helt rätt =/ svårt att få den "exakta" bilden och färg och allt menmen, det duger! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0