Gooodmorgon!

har nyss vaknat^^ käkat lite frulle och nu sitter jag här *igen*
har suttit och läst lite om Au Pair saker:D japps jag ska åka iväg som Au Pair till USA efter gymnasietiden, vilket är om tre hela år=/ men förhoppningsvis går det fort och vips så sitter jag där på planet alldeles ensam och full av energi! Gahhhhiie det ska bli så himmla kul!
ärligt talat så sitter jag och små flinar lite nu när jag skriver detta^^ hhihi

är inne på en sida där man kan läsa om andra Au Pairer och vad dom tycker, vad dom får göra, vart dom har varit osv. hur kul som helt! dom har massa att berätta och jag har pratat med ett par stycken via e-mailen och jag vill bara åka iväg nu! hoppas på att jag får en bra familj också, det är ju det som är det "största" och viktigaste, hamnar man inte bra och inte trivs så tror jag det kan bli det jobbigaste året någonsin..tyvärr
men vi får hålla tummarna om den saken=D

någon mer än jag som ska ut och resa i framtiden?
eller är det kanske bara jag som är lite knasig? ^^

image46

Kommentarer
tilda säger:

Gud vad fin bild!

Datum: 2007-10-31 Tid: 11:32:39
Blogg/URL: http://aouch.blogg.se
Viktoria säger:

jag är sjukt sugen på att åka som aupair til L.A. MIn kusin är där just nu och jag & syrran funderar på att åka och hälsa på henne i maj! jag tar studenten i juli så kanske till hösten its my turn ;D I dont know :D

Datum: 2007-10-31 Tid: 17:56:23
Blogg/URL: http://lifeiseeuuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0