Hej mina vänner

Har precis tagit ut kladdkakan från ugnen, japp jag har bakat idag:D
hehe, var så sugen på nått å så såg jag att vi hade vispgrädde i kylskåpet så det fick bli en favorit -kladdkaka!
ska snart börja smaska på den, måste bara svalna lite...

vad har jag gjort idag så här långt då?
ehm, jag har varit duktig och hjälpt pappa att kratta ihop en massa löööv på trädgården, det var svättigt må jag säga! haha, jag stod där i varma mysbyxor och stor/tjock vinterjacka med krattan i handen (det var inte meningen att jag gick för att hjälpa till och kratta utan för att titta på och få lite frisk luft) men så blev det ju inte riktigt;)

inte nog med det, jag fick gå till mommo och moffa också för att låna lite bakpulver och kakao för det var slut här hemma...plus att jag fick baka kakan (det var inte mitt förslag att baka överhuvudtaget) jag tror dom gillar det jag bakar..jag är en bagare! haha

jahopp, nu blir det fikatajm för min del=)
hörs snart igen! kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0