å så var det söndag igen

Godmorgon :)

vaknade klockan 10 imorse av att det ringde på dörren..självklart var det min systers kompis så hela morgonen har jag legat vaken och försökt att somna om men inte kunnat eftersom dom två har suttit i köket och skrattat och ritat och skrikit hela j*vla tiden..ursäkta men den här morgonen kunde jag ha dödat! haha så irriterad och trött var jag..eftersom jag inte kom i säng förns sent heller..=/
men somna om lyckades jag ju inte med så det var bara att kliva upp och göra frukost..får vila lite senare sen eller lägga mig tidigt för att få igen sömnen där..hehe :P

annars idag så händer det nog inte så mycket mer..ska bara vara hemma tror jag och slappa galet! haha imorgon börjar skolan igen och snart är det dags för prov och nationellaproven och skit också..inte kul! måste därför vila upp mig lite så jag orkar veckan som kommer ;) hehe

image736

förövrigt så skulle en sådan här inte sitta helt fel..hehe
får mig att längta ännu mer till sommare fasen.. :D

Kommentarer
Lenita säger:

åh, det såg gott ut!

Datum: 2008-04-06 Tid: 13:59:16
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
annica säger:

sv; haha ja det är det. valborg och kristhimmelfärdshelgen är samtidigt i år. så du är ju ledig första och andra maj. min skola är ledig på valborgsmässoafton med :D

vad skönt o bara tagit det lugnt. jag har inte gjort mycket alls. träffat pojkvännen, krogen, hästen. typ det vanliga :)

Datum: 2008-04-06 Tid: 14:15:37
Blogg/URL: http://dwanci.blogg.se
Matilda säger:

åh en smootie skulle inte sitta fel!:P

Datum: 2008-04-06 Tid: 14:21:23
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Markus T säger:

att vara vaken av såna anledningar gör göra mig galen oxå! :p
oh, den där såg ju inte fel ut! :D

de har du rätt i :) dock så hade jag gärna velat ut o träffa lite kompisar. men de får jag väl ta i veckan eller nästa helg nu ;)

hehe, det var hemma hos en kompis :p kan lova dig att jag inte varit med o gjort de filmvalet ;p

Datum: 2008-04-06 Tid: 15:17:20
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Bobbie säger:

haha, jag var mer sporttjejen innan!

Usch, jag vet hur det är att vara hopplöst kär i någon.. Det har hänt mig massor av gånger, jag har svårt att kontrollera mina känslor för någon! Jg hoppas verkligen att det löser sig för er två!!

Nationellaprov i vad? =)

Datum: 2008-04-06 Tid: 17:24:00
Blogg/URL: http://bobbie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0