Dagen efter..

Godmorgon =)

HAHA,
vet ni vad det roligaste är? det är att jag imorse (några minuter sen^^) tänkte så här "fasen, jag har inte bloggat på jätte länge nu känns det som, måste göra det efter frukosten nu" och sen när jag loggar in och ska se vad jag skrev i sista inlägget så ser jag att jag visst har bloggat! hah, jag gjorde ju det inatt(A) ups...
fast nu när jag läser det jag skrivit så kommer jag juh ihåg allt, men innan hade jag totalt glömt bort det där..det är farligt att ha en blogg om nätterna när man kommer hem och man inte är i rätt tillstånd om jag säger så..höhö

aja, idag skiner solen som bara busen och det blir nog till att vara ute en hel del idag =) pappa och resten av familjen ska vara ute i trädgården och jobba lite..jag kanske tar fram solstolen och lägger mig och steeeker lite..hehe skulle verkligen behövas! och ack så skönt =D höhö

så jaaa,. nu blir det till för mig att vandra mig utått!
 vi ses ute i solen :D pöss!

Kommentarer
Natha säger:

hahaha! been there, done that;)

Datum: 2008-04-26 Tid: 14:03:45
Blogg/URL: http://nathabee.blogg.se
Sofia säger:

Bloggen borde inte få existera vid sådana tillfällen. Vilken chock när man ser vad man skrivit natten som gick, i ett helt annat tillstånd! Rolig läsning för de som följer bloggen kanske...

Datum: 2008-04-27 Tid: 17:57:39
Blogg/URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0