Doggelove

Äntligen hemma igen! hehe=) kom precis hem från linköping, dagen har varit helt okej..lite seeg emellan åt och väldigt lååång men dogge doggelito var juh för himmlans rolig !! haha, vilken skön kille måste jag bara säga :D
efter allting gick jag och två till lite på stan..kollade runt lite (hittade tyvärr inget) och köpte årets första kulglass :D musigt värre! höhhö

men nu sitter jag här, precis slut i benen och är hur hungrig som helst! tror jag döörr snart om jag inte får mat i magen..men som tur var så har pappa och dom precis gjort klart lite mat här så nu blir det mat och sen packning, åker nämligen hem till mamma ikväll och sover där inatt..men aja, jag bloggar mer då :D hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0