fucking jävla skit...

jag gillar (eller okej, jag är fanimej kär) i en kille som gillar en "vän" till mig...kan man ha mer otur?
det är nämligen så att jag pratar med en kille sen en ganska så lång tid tillbaka..båda är lite halvblyga så där och det är inte förns nu på senare tid som vi har börjat hälsa på varandra i skolan dom få gångerna vi har sett varandra..men det är nämligen så att för ganska länge sen så var han kär/små förtjust i en tjej men hon valde en annan kille istället..under tiden hon var i hop med den killen så träffades vi och vi blev bra kompisar (jag och tjejen alltså) vi har träffast några gånger och skriver typ jämnt med varandra på msn osv. men nu är det så att hon och killen har gjort slut och hon börjat prata med den killen jag pratar med igen..har är väl förstårs jätte glad eftersom han säkert har kvar känslorna för henne...för några dagar sen fick jag reda på att dom har varit med varandra (dock så har dom nog aldrig "gjort" nått liksom..bara umgåtts så där..fast vad vet jag?) och dom har pratat flera gånger på telefon..fast dom är ju iofs ganska så bra kompisar också..men ändå! sen nu för bara någon dag sedan så frågade hon om jag gillade den här killen? och jag svarade att jag knappast känner honom men att det är klart jag gillar honom för det lilla jag känner honom liksom (ville inte säga att jag var helt upset i honom..) då sa hon okej, för jag hoppas inte det blir fel mellan oss nu eftersom jag är kär i honom......jag bara va fan? tänkte jag..sa aldrig nått...hur fan svarar man på det? killen jag är heltokig i är också hon kär i nu..? jag blir så himmla arg! visst man kan inte styra över sin känlor och eftersom han har haft känslor för henne förut och dom är ganska så bra kompisar så har ju hon liksom första tjing! eller vad man nu ska säga? saken är ju den att dom inte passar ihop allt? (enligt mig och min nära vän S i alla fall^^) för hon är liksom tjejen som kan flörta med alla lite närsom..medans han är mer den som är seriös över ett förhållande vilket gör att han och jag passar mer ihop än vad dom två går..varför kan han inte inse det innan det blir nått seriöst mellan dom två? jag blir så besviken/arg/irriterad/sårad och framför allt avundsjuk! varför hon och inte jag? jag trodde ärligt talat att det kunde hände nått mellan oss men så kom hon in i bilden ännu mer igen och nu känns det som om att det aldrig kommer att bli vi två!? saken gör den ju inte bättre att jag känner och pratar med dom båda två..och att komma få se dom två tillsammans kommer verkligen att kännas..jag kommer nog inte klara det..inte än på ett tag i alla fall..FAAAAN varför ska det här hända just mig? kommer jag aldrig att uppleva kärleken och dess betydelse? nej, det känns fanimej inte som det..alla jag har fallit fört har fallit för någon annan i slutänden precis när mina känslor har vuxit mer och mer...han och jag kunde ha varit det perfekta paret! om han nu kunde lämna henne och inse att hon inte är rätt för honom...

självklart kommer jag inte släppa taget om honom heller..onej så lätt ger jag mig inte..men jag tror inte det gör nån så stor skillnad? dom träffas juh..vilket inte han och jag gör eftersom vi inte känner varandra lika bra liksom..dom var till och med senast igår..fan också....jag hatar det här! varför är det alltid jag som får lida och blir ensam kvar ?


Kommentarer
Bobbie säger:

ja, jag spelar fotboll två gånger i veckan och gymmar 2 så det blir bra för mig!

Jag hoppas verkligen att det löser sig mellan er! sånt är svårt =/ uschusch

Datum: 2008-04-05 Tid: 17:20:02
Blogg/URL: http://bobbie.webblogg.se
ullis säger:

jaa, jag har haft en riktigt bra dag:D
själv?:D

Datum: 2008-04-05 Tid: 17:38:57
Blogg/URL: http://ullisssss.blogg.se
ullis säger:

haha,. okej!:D

Datum: 2008-04-05 Tid: 19:00:06
Blogg/URL: http://ullisssss.blogg.se
Rebecca säger:

Nemen, vilken otur. Hoppas verkligen han förstår vilken toppentjej du är gumman! Kram, och lycka till!

Datum: 2008-04-06 Tid: 16:18:18
Blogg/URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0