give me some love

Hejsan bloggen :)
allt är bara bra med mig, har haft full rulle hela dagen faktiskt..därför har jag tyvärr inte hunnit att blogga =/ men det är smällar man får ta ibland när skolan kommer ivägen..

har suttit med en massa läxor idag..dock så har jag lyckats att slita mig lite också..var nämligen nere hos mormor och morfar och hälsade på en stund=) mamma var också där och hade köpt oss varsin glass så det blev till att mumsa glass, sockerkaka och saft ! mumma :D sen blev jag så himmla trött så jag gick och la mig på deras soffa, några minuter senare kommer dom också in och sätter sig i fåtöljerna och pratar..yttligare några minuter senare somnar jag(A) haha, så himmla skönt! lå där och halvsov/sov medans dom satt bredvid och pratade på om en massa ointressanta saker..haha<3 sen efter fikat och tuppluren gick jag hem, fixade lite och sen har jag sprungit en riktigt lååång sväng i skogen =) så skönt!

blev ingen träning imorse trotts allt =( för när klockan ringde och jag tittade ut så var det jätte mörkt ute plus att det små regnade lite..och jag hade inget lust att bege mig till skogen och springa i mörker och regn..usch nej! så det fick bli en tur nu ikväll, vilket gick riktigt bra det också =)

men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig här snart, blir till att titta på några one tree hill avsnitt innan men sen är det sängen som gäller :D imorgon är det redan fredag? shiiit va fort veckorna går..herregud! hihih

kram och godnatt med er ♥

image734

Kommentarer
caroline säger:

haha nej inte eget gym hemmma utan nere på gården, inom vår bostaddsrättsförening :D
gott m glass :D
visst har veckan gått snabbt :O

Datum: 2008-04-03 Tid: 21:22:26
Blogg/URL: http://lakritz.blogg.se
Matilda säger:

oh het bild :D

Datum: 2008-04-04 Tid: 17:11:47
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0