Hey, I´m back !

Heeeej :D

ÄNTLIGEN
så funkar blogg.se igen, det har varit riktigt ledssamt att inte fått blogga någonting nu på ett par dagar..fast samtigt så har det varit ganska så skönt..hitta på andra saker än att sitta här framför datorn och uppdatera bloggen eller läsa andras bloggar (för att inte komma efter) utan har istället kunnat vara ute i det underbara vårvädret :D yes, nu är bannemej våren här !! är så himmla glad ^^ haha, riktigt gött med lite solsken och värme =) blommorna och allt har ju börjat komma nu också..gaassh så glad jag blir :D hehe

köpte föresten mig en nya vårjacka igår på stan också :)
ingen märkvärdig..bara en vanlig svart (ja, jag är tråkig som kör på "neutral" färg..but hey that´s me!) och sen passade jag på att köpa lite mer saker..bland annat två klänningar från gina, en svart och en blå...inget märkvärdigt där heller, men ack så bra :D höhö

annars idag har det inte hänt så mycket..skolan och sen cyklat hem i det sköna vädret =)
blir snart dags för min del till att dra sig mot skogen..har lovat mig själv att alltid springa nu varje tis, tors & lörd -eller sön :) hehe vi får se hur länge det håller.. (A)

hoppas ni har haft det bra annars? :P

image730

Kommentarer
Disa säger:

Riktigt kul att bloggen har kommit tillbax , eller vad man ska säga xD men jag håller med dig, det har varit lite skönt också! Ja, visst är det skönt med vår ?!? jag blir helt coco över att solen skiner en hel dag och sådär! Nu får vi hålla tummarna på att det håller sig, men det tror jag! :) Åh en ny vårjacka, lägg in bild !:D Ha det så bra!:)

Datum: 2008-04-01 Tid: 19:34:54
Blogg/URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0