homeworks slowly kill me..

sådär ja, så var äntligen matten klar..nu har jag bara småföretagande vg-uppgifterna kvar att att göra sen får jag mer läxor imorgon..great! det är nämligen så att på tisdag så ska alla våra "handelslärare" iväg på någon slags kurs och då får vi handelselever ledigt från skolan..eller inte ledigt och ledigt utan vi får uppgifter som vi ska göra hemma (eller på skolan om vi vill) som skall göras under den dagen och sedan lämnas in/redovisas på onsdagen sen så får vi närvaro på tisdagslektionen..haha rörigt blev det nu men aja, ni hänger la med? ;) hehe
och på tisadag har vi matte, småföretagande & ett annat ämne så vi har fått uppgifter som skall göras i dom ämnena plus att jag har två större vg-uppgifter i småföretagande också som skall göras..yes, mycket läxor nu men det går..gäller att ta en sak i taget så man inte börjar på allt och inte slutar..ja ni vet :P hehe

jobbigt är det, men vad kan jag göra åt saken?
precis, bara att fortsätta att plugga vidare nu..ni har haft en bra dag annars hoppas jag? =)


Kommentarer
Lenita säger:

jobbigt med plugg! måste egentligen också plugga men jag orkar verkligen inte :p

Datum: 2008-04-06 Tid: 18:00:35
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Markus T säger:

oj, låte krånglig text att läsa, men tror jag hängde med på allt ;)
men är väl skönt att vara "ledig" iaf, brukar ju gå snabbare att göra uppgifterna än att sitta i skolan med de.

hmm, hon har varit någonstans på spaweekend, men kommer inte ihåg var, hämtade henne dock på terminalen för utlandsflyg :p

hehe, hur visste du de, jag kanske tycker om såna filmer ;) nedu, att ha flickvän är en lyxpryl ;) tror nog de där va innan jag o mitt ex blev ihop oxå :p men va nog några tjejkompisar som valde ut filmen :p

jo jag tycker oxå att de är skönt att vara hemma. men har man ställt in sig på att få träffa någon man inte sett på länge, så blir de inte av. då kan det vara segt att vara hemma :p

haft en bra kväll?

Kram

Datum: 2008-04-06 Tid: 20:46:50
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0