i just want to kill you..or just don´t want to know you..

fan också...jag vet att det bara blir tråkigare och tråkigare när jag skriver såna här deppiga inlägg men jag måste! för att själv få ränsa tankarna lite och skriva av mig...

dom två kommer varandra bara närmare och närmare nu..när jag äntligen trodde att allt hade svalnat lite grann..hoppast på att allt kanske bara var på låtsas..inget riktigt ordentligt skulle hända mellan dom..så vände allting på en femöring..jag skriver till honom och hon skriver till mig..? jag känner på mig att hon skriver till mig och försöker verkligen att inte nämna honom..som om att det hela inte händer för att såra mig men dom egentligen händer och jag vet om allting..FAAN vad jag hatar det här!
varför ska alla dom jag faller för antingen inte vara intresserade, ha flickvänn redan (eller vid det här fallet, har en på g som jag är vän med) eller helt enkelt inte vara bra för mig? fan vad jag hatar kärleken!

okej, jag har aldrig riktigt upplevt den så jag ska inte säga för mycket..men ändå! av dom erfarenheter som jag har till att döma är allting bara skit! men samtidigt som jag skriver det här så längtar jag bara mer och mer efter det..fan! varför?

jag gillar den här killen för mycket för att kunna släppa honom..men han glider sakta ifrån mig till en annan tjejs famn..en tjej som inte har rätt till att få ta hans hjärta..

Kommentarer
Markus T säger:

Livet är hårt o j*vligt orättvist ibland! :/
Har varit med om liknande, o man vill bara gå o stänga in sig o aldrig komma ut igen. Lider med dig!

Tack så mycket! :) var bor du nån stans? tänkte, de går ju inte åka båt överallt i detta land :p

hehe okey, hoppas du kom upp som du skulle idag iaf! :)

jo, ganska skönt såna dagar, o sedan en sån frihet att kunna ta sig vart man vill/ när man vill :)

hehe, jag kan tänka mig de ;) iaf har du inte varit dum mot mig, än... ;p

jag går sista året på gymnasiet fortfarande, och jobbar bara extra på lite olika ställen. så har inte riktigt pengarana att flytta. vilket av mina jobb syftar du på? ;p ne men de jag jobbar mest med är på en järnaffär, där jag är helgchef, så blir en del timmar jobb där i veckan. Sedan driver jag tillsammans men två kompisar, en av de större seglarskolorna i stockholm. och där ska säsongen precis ta fart, så är en del jobb med de nu oxå :p
och så jobbar jag lite extra som skidlärare i Lofsdalen oxå :) Så jag har några jobb :p
Jobbar du något?

okey :/ tycker verkligen synd om dig! :(

Ha en bra dag!
Kram

Datum: 2008-04-08 Tid: 09:19:00
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0