i whant to change it..change it all..!

Tjillivippen =)

tänkte bara titta in här lite snabbt innan det är dags för mig att borsta tänderna och sedan krypa i kojs, hihi :)
kvällen har jag spenderat här, liggande raklång i sängen och titta one tree hill avsnitt :D me like a lot! Älskar serien ännu mer nu eftersom jag inte har sett avsnitten förut, så det är jämt så himmla spännande eftersom jag inte vet vad som kommer att hända alla osv. hehe, riktigt nice hörreni =D

blev som sagt ingen springning ikväll..orkade helt enkelt inte, utan tog mig i stället en morot att gnaga på och ligga här och glo oth :D så mycket bättre! hehe *NOT* men i alla fall, får ta igen det någon annan dag som sagt..ibland orkar man bara inte :P

nej, nu ska ja faktiskt sluta babla på om en massa onödigt här och borsta tänderna mina istället! imorgon är det skola igen fredag vilket vi alla har längtat till..inte för att jag ska göra nått speciellt (tror jag inte? överaska mig!!) men ändå, alltid trevligt med lite helg..eller vad säger ni? hehe (:

nattinatti
med er, vi höres imorgon igen ♥

image746


Kommentarer
Rafia säger:

=)hoppas du får en bra fredag imorgon

Datum: 2008-04-17 Tid: 22:38:16
Blogg/URL: http://www.rafia.blogg.se
´nnikis säger:

Ha en bra fredag!:)
Ps. läs & berätta gärna om dina fobier/rädslor/dåliga vanor under mitt senaste inlägg!

Datum: 2008-04-18 Tid: 17:35:14
Blogg/URL: http://nnikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0