it´s all about the money..it´s all about the money..

först och främst så måste jag bara säga hur mycket jag Älskar one tree hill <3333 hahaa
fruktansvärt, sjukt bra :D hihih nu har jag äntligen kommit så pass långt att jag inte har sett dom här avsnitten..för som jag nämde ibörjan där så började jag ju att titta på serien när den gick på tv:n men sen kom det en massa annat skit ivägen och jag kom ifrån serien helt och hållet..men nu har jag börjat om ändå från första avsnittet och jag måste erkänna att jag blev beroende av serien..hah mår seriöst DÅLIGT om jag inte får se minst ett avsnitt varje dag..HAHA jag vet! helt sjukt! men aja, nu är det lite spännande också eftersom jag inte har sett dom avsnitten jag är på nu tidigare..förut visste jag ju nått och nått om vad som skulle hände..men inte nu :P hihi

förövrigt så händer det inte mycket här..ska snart lägga mig och läsa lite tänkte jag..sen måste jag sova eftersom jag har engelska nationelltprov imorgon klockan 8.00 :S får inte komma en minut försent!
föresten kanske det var dumt av mig att säga så..skulle inte förvåna mig om jag råkade försova mig imorgon...jag menar vem är dum och sätter ett nationellt prov klockan 8.00 på morgonen? vad tänkte dom med?

aja, nu ska jag stänga av här och sen borsta mina gaddar....sängen väntar! =)
nattinatti med er

Kommentarer
caroline säger:

kl åtta :O, hahah ja förstår dig verkligen, första gången som jag inte kom försent på hela året var IDAG! :d ja är stolt!

Datum: 2008-04-16 Tid: 22:41:56
sofie säger:

caroline: haha det är dåligt det där, tänk om man skulle RÅKA försova sig liksom..:S men jag gjorde inte det i dag i alla fall, som tur var:D hihi
jaså det säger du? haha GRATTIS ;D

Datum: 2008-04-17 Tid: 17:55:08
Blogg/URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0