Lets do this

Fasen, känner att jag har kommit mer och mer bort ifrån det här med bloggen och allt bloggande...tittar tillbaka på tiden som har varit (haha, låter som nån rappare som vill ta självmord:S) och jag saknar verkligen alla er läsare och alla era söta kommentarer ♥ fasen, jag får helt enkelt ta tag i det här igen och börja med bloggandet som förut igen..vad säger ni? låter det som en bra ideé tycker ni? :)

image748

just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar...tjatar och frågar varannan minut på pappa om den är klar nu eller inte^^ hehe..min mage kurrar för jädrans mycket! haha men jag får samma svar tillbaka varje gång "nej, och det går inte fortare för att du ska tjata, kom och hjälpt till istället" så ja..jag får helt enkelt slita mig här ifrån och bege mig till köket för att hjälpa till...

Kommentarer
rafia säger:

Helllu .. nej, om du syftar på om jag ska festa, hihi .. det tar jag imorgon. Men just idag ska jag bara ta det lugnt med mina käraste och närmaste =) Själv då? Puss

Datum: 2008-04-18 Tid: 19:25:13
Blogg/URL: http://www.rafia.blogg.se
Tobias säger:

svar: tack så mkt :D

Datum: 2008-04-18 Tid: 19:28:04
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0