see ya tomorrow babes..

sitter här hemma hos mamma nu, ska alldeles strax dra mig till toan och borsta tänderna mina=) gör mig lite nattklar och sen tänkte jag faktiskt lägga mig och titta på några one tree hill avsnitt :D höhöh något jag faktiskt har till vana att göra nu förtiden..men jag älskart! är juh som sagt så långt efter er alla andra som tittar på tv (SÄG INGET!) så jag har en hel del att ta igen..hehe :)

förövrigt har det inte hänt så mycket..kom hit runt halv 9, pappa var snäll som skjutsade hit mig, hade inte direkt någon lust att cykla hit (ca 5-6 km) med packnig och skit..hehe min pappa är bäst<3
har gosat en hel del med valparna också..dom börjar att bli riktigt stora nu :D så söta! springer runt och har sig..börjar få sina tänder nu också så det kliar gött i munnen på dom..vilket betyder att dom små naffsar på allt och alla:P mina fötter var illa ute förut..haha <3
imorgon ska jag hjälpa mamma att klippa klorna också.. så dom inte river varandra när dom busar.. :P

men aja, nu ska jag dra mig..har sovmorgon imorgon, börjar inte förns 10.00, får se om jag hinner att blogga nått innan jag drar till skolan ;) godnatt med er ♥♥

Kommentarer
Matilda säger:

sov gott sötnos!

Datum: 2008-04-02 Tid: 00:22:35
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Ursula säger:

Kollad eoxå på one tree hill igår kväll :) enda tills klockan halv fyra imorse :D haha

Datum: 2008-04-02 Tid: 09:43:43
Blogg/URL: http://inexpressible.blogg.se
caroline säger:

hoppas du sov gott & får en bra onsdag :D!
kram.

Datum: 2008-04-02 Tid: 11:10:10
Blogg/URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0