Sunday afternoon..

Hejsanhoppsan :)

har inte haft tid till att blogga idag..tog mig en lite längre sovmorgon imorse, sen bar det av till gymmet med pappsen, cyklade dit och hem också så vi fick oss allt lite motion i dag med(a) (det är ca 5 km här ifrån, så 1 mil skrapade vi allt ihop) sen var det mat och duch som gällde när vi kom hem, och efter maten i magen har jag nu legat och pluggat i några timmar..har nämligen idrottsprov imorgon vilket inte känns så där jätte sköjj men det går nog bra, eftersom jag tycker det är ganska så intressant och bra att veta så går det in i huvudet och fastnar ganska så fort! hatar att sitta och plugga på nått man inte tycker är ett dugg intressant..nej usch och blää! hehe.. :P




No one's Gonna Do It For You

lite musik är väl aldrig fel? =) hehe känns som om att bloggen min har gått och blivit mer och mer en musikblogg...inte sant? eller vad tycker ni? hähä
men det är väl trevligt, lite musik förgyller verkligen dagen! framför allt mina dagar i alla fall, utan musiken skulle jag nog fasenimej inte överleva..haha me like a lot <33

sen kanske många av er inte alls har samma musiksmak och gillar den musiken jag lägger upp men alla är vi olika? inte sant? och tur är väl det också..hehe :P
har ni några tips och/eller ideér på bra musik, så säg gärna till :D sånt uppskattas!

nu ska jag fortsätta med pluggandet..hej så länge! ♥

Kommentarer
sophie säger:

ha en skönsöndagkväll, kram S

Datum: 2008-04-13 Tid: 21:33:38
Blogg/URL: http://ilikesophie.blogg.se
Evelina säger:

Heeej! Jag flyttar min blogg, och börjar skriva där fr.o.m imorgon så kolla gärna in den och kommentera!:) Sov gott och ha en toppenbra dag imorn!!

Datum: 2008-04-14 Tid: 00:24:28
Lenita säger:

svar: nja, kanske 3-4 v eckor sedan :)

Datum: 2008-04-14 Tid: 11:12:51
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0