the devils angel..

Tja! kom nyss hem..eller nej vad säger jag nu? jag har ju varit hemma ett tag...haha ;D aja, sitter just nu i sängen min med laptopen i knät och väntar på att klockan ska bli fyra. Pappa kommer nämligen då och ska hämta mig and my brother..blir till att åka hem dit igen, här hos mamma sover jag ju bara ibland..på grund av många anledningar som jag inte har lust att dra upp här..

lite senare sen blir det förhoppningsvis en promenad med S..ska bli skönt! =)
när jag kom hem förut så smällde jag i mig..håll i er...sex stycken skorpor! ^^ hihi..mumsigt vare, men nu ångrar jag mig..men aja, inget att göra åt nu:P får gåå bort allt det sen..hähä

imorgon har vi engelska nationella också..det har väl ni med alla ettor där ute? :O känner i alla fall inte fört, menmen inget att göra åt saken det heller...det är bara att putsa till geniknölarna, hehe det går nog bra, ska ha med mig en vattenflaska och öronproppar..inte en massa att äta för all tiden måste jag lägga ner på provet..80 minuter kan ibland så så jäkla fort! :S uschemej ja...

image744

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0