Watching the Stars

Sitter just  nu och tittar körslaget =) orkade inte hämta min dator som är på mitt rum (ca 5-6 m här ifrån) höhö så jag lånar just nu mammas dator som fanns här bredvid mig(a) haha ibland är jag ju bara fööör slapp! herregud :P



denna låt uppträdde Team Brolle med nu ikväll, en låt som faktiskt är riktigt bra..men som man lyssnar på allt för sällan,. lyssnar iof nästan aldrig på kära brolle (fasten han är så snygg och har sån grymt bra röst) något jag får börja göra nu..hihi han är grymt bra! samma sak med hammerfall, fast dom lyssnar jag ju redan på^^ höhö

Kommentarer
Ida säger:

För en gångs skull kollade jag också på Körslaget idag. Joakim Cans kör är verkligen bäst! Och bengtzings kör borde ha åkt ut..

Datum: 2008-04-19 Tid: 22:33:38
Blogg/URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0