What the hääääääck ???

Hahaha, har precis tittat på första avsnittet på säsong fem av One tree hill och jag fattar NADA !!? shit va alla har förändrats..herregud! haha jag är just nu i choktillsånd fasenimej! shit..
på ett sätt så saknar jag dom gamla goa tree hill gänget då dom var unga och fortfarande gick i high school..fast det kommer säkert ordna till sig snart och jag kommer nog komma in idet hela mer snart också skulle jag tro..hehe men nu i början är det fasen inte lätt alltså..tittade för bara några timmar sen på sista avsnittet av säsong fyra och jag älskade det! men som sagt..vi får se vad serien har att bjuda på..hehe =)

så, var bara tvungen att skriva av mig lite..blev lite bekymmrad här! hihi

image752

Kommentarer
Lexie säger:

svar: kollade med pappa :)

Datum: 2008-04-18 Tid: 22:42:03
Blogg/URL: http://musicofc.blogg.se
Markus T säger:

hehehe, låter ungefär som dagens i-landsproblem :p

mm, håller jag med om, annars skulle jag inte lagt upp dom ;p

tack så mycket :) ikväll har det blivit mest tv, och sedan lite dator.
hur har din kväll sett ut? mer än one tree hill ;)

Datum: 2008-04-19 Tid: 00:08:25
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0