yeahaa

hej mina älskade vänner =)
kom nyss hem, blev lite festande med ett par vänner och jag kom som sagt precis hem...sitter här just nu och dricker vatten och äter naturgodis :D hiih, love it!
kvällen har varit helt okej, umgåtts och haft allmänt trevligt med ett par vänner..nya vänner också :P osv. riktigt skoj! har inte hunnit/kunnat blogga innan eftersom jag efter skolan var tvungen attt följa med på en massa äventyr som hade med valparna att göra, sen var vi (familjen och jag) ute och åt och sen var det av på fest =) hehe så jag har helt enkelt inte haft tid..kanske mer tid imorgon? vi får se vad som händer :P höhö

för nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sovilisova :)
nattinatto med er, höres ímorgon igen :D Pöss !! <3

Kommentarer
annica säger:

Okej, typ detsamma. Eller igår festade vi men ikväll ska jag bara ta det lugnt. :) Går det bra i skolan för dig?

Datum: 2008-04-26 Tid: 12:14:45
Blogg/URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0