You give Love a Bad name

Tjillivippen!

engelska nationella
idag gick väll sisodära skulle jag tro..eller det gick nog inte dåligt, nejnej jag skrev allt, fick ihop två och en halv sida^^ hehe men sen vet i fasen om själva innehållet blev så bra,. haha men aja, det är sånt dom märks :P bara jag får ett G så blir jag nöjd! hehe hur gick det för er som också gjort det idag? :)

annars idag har det inte hänt så mycket, ska egentligen springa idag men jag orkar verkligen inte...känner att jag inte orkar, blir alldeled trött i kroppen av att bara tänka på att ta sig till skogen..ännu värre att byta om! haha då äre illa hörreni :P menmen, vi får ta igen det någon annan dag...kanske imorgon? om inte någonting annat dyker upp på schemat förstårs (A)

Har idag hoppat runt som en galning här hemma med musik på högsta volym! (kan det ha nått med att göra att jag inte orkar springa nu tro? hihi) fått hem en massa nytt också, gjort om lite i musikmapparna och självklart har jag sjungit med så pass mycket att jag nästan tappat rösten..behöver jag erkänna att jag¨efter ett tag fick slänga mig i sängen för att all min energi tog slut? haha, det var roligt =D

image745

en gammal rocker..eller aa gamal och gamla är han la inte..men det är inte många som verkligen förstår hur bra han/dom är egentligen..bon jovi mina damer och herrer..softrock, underbart <3

Kommentarer
Rebecca säger:

Har man nationella i ettan också? Jag dör! :|
Vi hade engelska nationella igår, sen ska jag ha ett till engelskt imorgon. och matten är kvar! Jag som suger på matte.. :P

Man behöver vila från träning ibland också. Jag tycker du alltid är så flitig! :D Hoppas du har det bra, kram Rebecca!

Datum: 2008-04-17 Tid: 18:01:01
Blogg/URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Markus T säger:

själv har man nationella om nån vecka. hatar verklgen de! :p men kul att de verkade gå bra för dig! :)
hehe, men då kanske du fått din träning ändå, om du hoppat runt så mycket ;p
bon jovi är grym! ;) såg du de två låtarna jag la in för nån dag sedan med honom? :)

hehe okey, så bra ;) blev så osäker om jag bara stängt ner rutan eller skickat iväg den :p

hehehehe, okey ;p

jo min dag har varit riktigt fin o solen skiner än :)
din då?

Datum: 2008-04-17 Tid: 18:16:27
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Bobbie säger:

åhh, vad hade ni för ämnen på nationella iår? :)
hoppas det gick bra!

Datum: 2008-04-17 Tid: 21:06:20
Blogg/URL: http://bobbie.webblogg.se
Lenita säger:

hoppas du haft en bra dag :)

Datum: 2008-04-17 Tid: 22:04:18
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0