i really want you..

Hej på er! sitter här alldeles D-Ö-D efter all dagens pluggande..eftersom jag -av någon lustig anledning-lämnat tillbaka böckerna i A&S i skolan och därför inte kunde göra min stora uppgift i det ämnet igår så har jag spenderat hela och då menar jag verkligen HELA dagen framför datorn och en j*kla massa skolböcker..efter att jag suttit med det gick jag direkt över till engelskan (har verbprov imorgon *yieeeppee* och nu har jag precis lagt ifrån min Samhällskunskaps böckerna..har ett stort prov i det på tordag..:/ jag dör, seriöst inte undra på att barn blir utbrända iskolan för det här är tamefan inte kul! SJU prov inom loppet av mindre än TVÅ veckor? vafan tänker ni lärare med egentligen? åh så kommer ni och säger att ni inte har rättat provet under helgen för att ni velat "koppla av lite"? men vi då? vi måste fan plugga i helgerna för att överhuvudtaget klara provet!!? ingen jävel som bryr sig om oss..jahg blir så förbannad!

därför ska jag nu ta och stänga av här innan jag kokar över av ilska!



All i want for chrismas is you..baby♥
om du bara kunde få upp ögonen, göra någonting, förstå...

Kommentarer
Beccsbox säger:

Åh fyyy fan. :( Aldrig att jag hade tillåtit det :O Man får ju bara ha max två eller tre prov i veckan ju!?!??! KLAGA för faen, nåt måste ju gå o göra :S



Men nu är det snart lov :)

Datum: 2008-12-08 Tid: 22:39:02
Blogg/URL: http://beccsbox.blogg.se/
caroline säger:

7 prov är ju sjukt!! Usch, tycker verkligen synd om er! Kommer själv ihåg när man gick i skolan...man ville ju bara slita av håret och gräva graven direkt! :(

Datum: 2008-12-09 Tid: 00:17:10
Blogg/URL: http://celandine.blogg.se/
Lina säger:

Nee.. de min lille hund! Som jag ska ha så länge han lever! =)

Datum: 2008-12-09 Tid: 16:54:36
Blogg/URL: http://monroy.blogg.se/
Jasmine säger:

Guns n' Roses for lajf ♥





svar: Aaw, tack :)



Haha, nej men precis., Ja, gud ja, dom är guuuudar :D Jag ÄLSKAR dom :D ♥

Datum: 2008-12-10 Tid: 06:33:05
Blogg/URL: http://jasmines.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0