back to schoool

GodmorgonGodmorgon =) så här tidigt har jag inte varit vaken på sketa länge..en vecka och två dagar om man ska vara exakt..haha det är hårt är det men det funkar^^ ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla andra igen, det går nog bra ska ni se;)
Inatt har jag sovit som en liten prinsessa bland alla mina nya fluffiga och härliga kuddar! hah, tro mig dom är hur sköna och gosiga som helst :D längtar redan till ikväll....

nej, nu måste jag fixa mig lite och stoppa i mig lite frulle ;)
se ya later ♥

Kommentarer
sandra säger:

Svar: Jo, jah tog bilden den dagen jag la ut den :) Det har kommit ännu mer snö sen dess :)

Ha en bra dag i skolan!

Datum: 2008-02-25 Tid: 07:03:36
Blogg/URL: http://firstsight.blogg.se
Skier säger:

Hahah ha så kul i skolan:D

Datum: 2008-02-25 Tid: 10:55:28
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0