Fyra valpar och en dödstrött sofie

Godmorgon, herregudars vilken natt det har varit..jag har bara sovit några ynka timmar och när klockan ringde imorse trodde jag inte det var sant..haha men jag måste varesig jag vill eller inte gå till skolan i dag eftersom vi har prov att göra=/ hoppas vi inte har sista lektionen för då slutar jag ganska så tidigt :)

Chanel fick till slut sina fyra valpar =D och dom är jätte söta, ligger nu i korgen och tuttar på chanelsan :) hihi, så himmla småå! :D tog lite bilder inatt men inte så jätte många eftersom chanel slickade rent dom hela tiden och dom kröp intill henne för att få lite värme så man såg dom inte så mycket, men några bilder har jag i alla fall..det kanske kommer upp en innan jag sticker till skolan? håll utkick! :P

nu måste jag börja fixa mig här, vad fasen ska jag ha på mig idag?

Kommentarer
cisss säger:

Gud vad roligt! Ser fram emot bilder.

Datum: 2008-02-29 Tid: 06:51:08
Blogg/URL: http://ceciliaeklund.blogg.se
Marina säger:

Åh gud vad kul! Längtar efter bilder!

Datum: 2008-02-29 Tid: 06:55:59
Blogg/URL: http://hennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0