H&M beställningen är kommen..

Hej där :D sitter hemma hos mamma nu, har precis ätit lite mat så nu är jag mätt och belåten igen. Kom hit för inte så länge sen, har bara hunnit packa upp alla mina saker, åkt och handlat och provat mina käder från H&M (fick sms om att dom kom idag:D) dock så kunde jag bara ha ett plagg av tre..dom andra två var för stora så dom ska jag skicka tillbaka och beställa i mindre storlekar:) det blir nog bra...

Imorgon är det redan onsdag? förstår inte vart dagarna tar vägen? shit va fort det går..men det är ju skönt det också, ju fortare denna vecka går ju snabbare till sportlovet blir det ju:D ska bli grymt skönt med en veckas ledighet!

ang, onsdag..så kom jag på att jag har en engelska "uppsatts/skrivning" som måste vara klar till imorgon..sablans! och som inte änns har börjat? ojdå, have to go darlings<3

image533

som alla säkert vid det här laget redan vet, så ska mitt favorit par gifta sig:D
jag blir ju så  glad, dom är ju för söta tillsammans..

Kommentarer
HELENASCITY säger:

gulligt =)

Datum: 2008-02-12 Tid: 18:55:13
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Stephanie | svar säger:

ja tydligen :) haha

Datum: 2008-02-12 Tid: 18:57:50
Blogg/URL: http://stephanieee.blogg.se
ida säger:

svar; jaa mycket :D hehe.. Drew Barrymore är så fin! hon är så bra i music and lyrics!

Datum: 2008-02-12 Tid: 19:45:38
Blogg/URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0