Provtorsdagen, valpardagen?

GodmorgonGodmorgon :) har precis ätit en stor frukost med form av bland annat start, mjölk och skorpor(a) så nu är magen jätte mätt och jag undrar vad fasen jag ska ha på mig idag så magen inte tar för mycket stryk? haha, nevars men jag har ingen anning om vad jag ska ta på mig idag..så jag får ta och fixa allting annat innan klädseln kommer på ^^

Chanel går runt här som om att hon ska föda vilken sekund som helst, och jag är ensam hemma=/ *läskigt* ska gå om en timme ungefär sen är hon ensamen hemma eftersom alla andra jobbar..men mamma sa att hon skulle komma hem och titta till henne då och då..tänk om hon föder idag!

image618

min lilla plutt precis när vi fick hem henne..titta så liten hon är här :) visst hon är inte mycket större nu heller men det syns ju skillnad det gör det ;) förövrigt tycker jag bilden är riktigt söt, med min hand där och så hennes tass som fösöker att nudda min..<3

men nej nu kan jag inte sitta här längre..måste fixa mig och sen dra mig till skolan, idag blir det till att gåå till skolan eftersom ingen kan skjutsa mig och bussen orkar jag inte med^^

ha det bäst, och önska mig lycka till på proven ;)
kraam

Kommentarer
Laaarsson säger:

ja fan klart, jag ska starta egen resturang vettu =) med bara efterrätter hahaha du kanske vill börja jobba där sen ? Ser ju smarrigt ut där med hallonen..
Du har aldrig tänkt på att kanske sola lite kortare stund så slipper du massa kröm å shitt?

kan man få en valp när de kommit ut sen eller?
kan levereras till:
sandra larsson
mjörng 1f
44155 Alingsås
hehe ;)

Datum: 2008-02-28 Tid: 08:57:14
Blogg/URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0