1 JANUARI 2008

Åh så var det nytt år igen, 2008 välkommen ;)

Hade  ni trevligt igår? bakis idag kanske? ^^
Hahaha

jag hade i alla fall jätte kul! :D
kom inte hem förns -håll i er- kvart över fem i MORSE !! (A)
så när jag kom hem tänkte jag skriva ett kort inlägg här för att ni verkligen skulle tro mig men internet var helt cp och jag kunde inte logga in? så jag sket i det..var så himmla trött så jag hamna i säng runt halv sex i morse ;D hehe

vi hade det som sagt skit kul, var på förfest hos en nära vän till mig..spelade lite "spel" (för att bli mer påverkade än vad vi redan var) åt tacopaj, sjön singstar, babblade på som man kan göra i det tillståndet, åt lite mer tacopaj, fikade kladdkaka med chokladbitar i (jätte god, gick och åt av den hela kvällen till stora boysen kom och åt upp hela..) och ja..tio i tolv sprang (lägg betoningen på sprang eftersom vi alla tjejer hade högklackat) vi upp till torget där det blev ett jädrans massa kramande och Gott nytt år !
sen bar det hem till en annan vän där hennes föräldrar hade fullt hus, plus vi "ungdomar" och sen kom hennes syster med säkert 20 pers så det var verkligen fullt hus kan jag lova! :D haha

men det var jätte kul, gick hemåt vid 5 och var trött och hade ont imina ben om jag vet inte vad? men det är över nu i alla fall ;)

Blev visst en ganska så långt inlägg med bara text, men aja detta var mitt nyår i alla fall :D
hoppas ni hade minst lika roligt <33

GOD fortsättning på det nya året : )

Kommentarer
elli säger:

och jag som bara var hemma hela kvällen och kom isäng klockan 6 imorse :D haha

Datum: 2008-01-01 Tid: 13:56:28
Blogg/URL: http://ellinorak.blogg.se
elli säger:

haha yes, bloggade och va inne på pa typ :D
haha nej men jag va med en kompis vid 12-slaget sen drog hon vid halv 1 och då va jag bara hemma :D

Datum: 2008-01-01 Tid: 14:01:43
Blogg/URL: http://ellinorak.blogg.se
Patricia säger:

Jag hade jättekul igår :D verkar dom att du också hade det :)

Datum: 2008-01-01 Tid: 14:04:30
Blogg/URL: http://aboutpatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0