2 januari -en intressant dag

Godmorgon (:

vad är det med mig? jag tror jag har gått och blivit en jädrans långsovare under lovets gång...vaknade för inte alls länge sen, har nästintill bara hunnit att äta lite frukost och bäddat sängen..
iof., så kan ju denna långa sovmorgonen bero på att jag lägger mig sent..sitter ju uppe här halv natten ;P
skärpning på det! måste börja lägga mig hyfsat så jag orkar komma upp och blir någorlunda "inställd" tills skolan börjar nu på måndag..

jahopp, vad händer idag då?

själv så ska jag snart börja ta på mig lite kläder, fixa mig lite och sen åka vidare hem till mamma :)
det kommer några som har med sig någon och vi ska göra något...hahhaa VAD vi ska göra och VILKA som kommer får ni ha tålamod med att inte få reda på förns jag kommer hem igen, then i will tell you all ; )

tro mig, det här kommer att bli så himmla mysigt-kul =D
kan inte tro att det är sant!!?

image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0