2 timmar senare...

Godmorgon mina kära läsare :)

NU har jag äntligen lyckats att ta mig upp ur sängen...2 timmar senare att klockan ringde..hehe(A)
men jag tror att det hela har med att det är loov att göra, för så fort klockan ringer så tänker jag "nej, bara liiiite till..." och så snozar jag om den..och vaknar (vid det här fallet) 2 timmar senare..: )

men skit samma, nu är jag vaken i alla fall =D
har precis käkat frukost -en skål med start & mjölk som jag brukar göra nu för tiden..blev ingen ostmacka eftersom jag inte orkade att göra en..thihi

idag är det snöstorm ute...inte kul! kunde inte snön ha kommit till julafton? nu vill jag ha sommar<3 ; )
men i alla fall, snön ligger så lätt på marken och det blåser ute så snön virrar om kring här utanför mitt fönster och gör att jag bara vill lägga mig i varma sängen igen och somna om..

men icke sa nicke..

Vad ska ni göra idag? =) 

Kommentarer
Skier säger:

hahaa du är duktig på att sova du:D hhaha jag belv upptvingad klocka 7:S

Datum: 2008-01-03 Tid: 18:31:23
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0