Ändrade planer...

hej mina vänner, lever ni?

jag lever i alla fall (ifall någon skulle undra) vet att jag nämde att det skulle bli mycket bloggning kväll (eftersom mamma jobbade och jag skulle vara ensam hemma) men det blev helt enkelt ändrade planer!
för efter skolan åkte jag och några vänner in till linköping och gick i affärer=)
det var egentligen meningen att vi skulle åka dit imorgon men så var det nått som kom ivägen och blablabla så det blev idag istället ; )

blev inte så mycket shoppande för mig..en svart vanlig sjal (jätte mysigt material) "bra att ha sak" och en bh (haha. yes, på så bra shoppinghumör var jag^^) men resan var mycket trevlig i alla fall!

hoppas på att beställningen som jag gjorde igår kommer snart också:D
fick ju meddelande om att paketet var levererat redan imorse..kan visa er senare sen vad jag beställt

har ni haft en bra dag annars? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0