Beställning leverans (:


idag kom min efterlängtade beställning från nuknuk.se :)
beställde den veckan innan nyår..hade hoppats på att ha fått den till nyår så jag kunde använt den men icke sa nicke den kom idag..

jag beställde i alla fall en jätte fin sjal!
den är mycket finare i verkligheten än vad den är på bilderna..men det är så svårt att "få till rätt färg/ljus" med mobilkameran (har ju ingen kamera eftersom jag tog sönder den så jag få använda mobilen vid nödfall^^)

älskar färgerna brunt och gult! och kombinationen av dessa färger är underbart snyggt!
sen så är det ju dom färgerna jag passar bäst i också (hohoho) (A)

image370

så här ser den ut på hemsidan..och på ett ungfär i verkligheten så ser den ut så här:

image371 image372

ursäkta mitt hår, inte så jätte rakt längre..får skylla på det fuktiga vädret ute^^

Kommentarer
Maya säger:

men gu va roligt. verkligen lycka till :) de kommer nog gå toppen.
vilken fin sjal du beställt efter

Datum: 2008-01-07 Tid: 17:58:09
Blogg/URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0