Godmorgon / "mamma & dotter helg :)

igår blev det inga direkt intressanta och roliga inlägg men jag hoppas ni överlever i alla fall^^
bättring på det från min sida!


Idag är det fredag och snart helg :D
som ska bli hur skönt som helst..i helgen ska jag faktiskt vara ute hos mamma (har inte varit där sen en vecka
innan skolan började i augusti..så ca 5månader sen jag soov där..jag har ju hälsat på och så plus att vi har träffats på stan, hos m&m osv. men det var alltså ett par månader sen som jag sov där..pga. lite olika anledningar som vi inte behöver gå in på nu) hoppas bara att hon/dom sköter sig och att det blir trevlig helg tillsammans :)

nu blir det skolan för mig..några timmar i alla fall, börjar 8.00 och slutar 10.15 eftersom många lärare är sjuka och därav inställda lektioner -den här veckan har varit det slappaste och skönaste veckan i skolan ever! haha
vi har nu i alla fall data hela morgonen, iof så brukar datan hålla på i ungefär 2 timmar med en 15 min rast..så ja, bara datalektion i dag alltså...

jahop, nu ska jag måla mina naglar en gång till med den röda färgen så jag får en mörkare och finare färg sen måste jag fixa mig inför skolan och dra mig mot busshållsplatsen ;)

ni får ha en bra dag!
så hörs vi när jag kommer hem sen igen..kraam ♥

(här skulle det vara en bild, men det funkar inte att ladda upp någon? aja, får fixa det när jag kommer hem sen, bye)

Kommentarer
Skier säger:

SvaR: jaaa jag har film på när jag åker men har inte lagt in den än får kasnke ta o göra det:)

GODMORGON

Datum: 2008-01-11 Tid: 07:31:29
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
kristin säger:

Hoppas du får en jättemysig helg. Kraam ;)

Datum: 2008-01-11 Tid: 09:36:13
Blogg/URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0