Godmorgon

Hoppas alla har sovit gott inatt ;D

jag har i alla fall sovit som en liten prinsessa(A) i min stora och varma säng...vaknade första gången klockan 9.50 och tänkte "bara några minuter till" tog ur öronpropparna från öronen (eftersom mamma och H snarkar så högt så taket lyfter så måste jag ha proppar) och lägger mig tillrätta igen...vaknar när mamma klampar in med Chanel i famnen klockan 11.30 :O haha, jajamen så kan de gå ibland^^

idag blir det plugg plugg och åter plugg som står på schemat..tänkte hinna med en promenad/jogg i skogen emellan läxläsningen också och så blir det till att fara hem till pappa idag =)

vi har främmat här just för tillfället H´s son C kom hem ifrån Norge för några dagar sen och han ska åka hem idag så han kom förbi här för att säga hej osv. plus att C mormor och faster med barn är här..fullt hus av tråkiga människor..jippie! pga. sitter jag här lite för att komma bort från folket..haha guud så ond jag är! ^^

image423

många av er höll med mig om att Orlando Bloom (legolas) är riktigt snygger!
haha,
jag tänkte väl att jag inte var ensamen om den saken ; )

Kommentarer
Sanna säger:

åh snygg bild ;)

Datum: 2008-01-13 Tid: 13:14:13
Blogg/URL: http://sannakumlin.blogg.se
Linnea säger:

Haha jaa fast orlando är inte snygg som legolas iaf :) annars är han helt ok! ;)

Datum: 2008-01-13 Tid: 13:46:27
Blogg/URL: http://erasemythoughts.blogg.se
Jennifer säger:

han e så jävla snygg!!!!

Datum: 2008-01-14 Tid: 18:39:52
Blogg/URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0