Hello darlings

GIssa vad jag gör precis nu....mumsar på en semla så klart! ; )
det blev två kvar från igår (min födelsedag) och vem kan lämna dessa stackare i kylskåpet? precis, inte jag heller..så en fick hamna i magen min, den andra får jag väl ge till pappa eller någon..för två kan jag inte äta(A) (okeeej, jag kan! men jag får inte för mig själv^^ haha)

skoldagen har varit sisodär, mensvärk så det står härliga till..hade idrott sista timmen men jag var inte med, magen gjorde allt för ont! föresten så var det ganska så svårt att säga till idrottsläraren varför jag var med, eftersom han ser rätt så bra ut och min anledning till att inte var med var mensvärk..haha jaa ni kan ju själva lista ut hur det hela slutade^^

nu ska jag äta upp semlan min här, mandelmassan börjar att rinna ur :P
sen blir det packning till mammsen<3 ska troligtvis sova där från och med idag till torsdag för hon är ensam hemma med chanella..H ska åka bort med jobbet, så några mysiga hemmakvällar med mammsen ser jag verkligen framemot:D

juste, ska sola när jag kommer hem till mamma också, vi har ju ett solarium hemma^^
haha, lyx jag vet ;D

ha det bäst så länge♥

359261-475


Kommentarer
Paulin säger:

va lyxigt! :O jag vill också ha solarium hemma :(

Datum: 2008-01-28 Tid: 19:47:47
Blogg/URL: http://paaulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0