HOME SWEAT HOME ALI.....

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ;D

nu är jag HEMMA igen ! :D
och det känns riktigt skönt må jag säga..har bara varit borta en natt men saknat hem till min kudde så in i bomben! haha ; )

gårdagen/morgonen idag har varit mycket trevligt=)
vi har inte gjort så mycket mer än tittat på tv-film/pratat skit och svullat som bara den...känner nu att min mage är större än vad den var innan jag åkte dit;) haha måste hård banta! ^^

nej,
men ärligt talat så har jag bestämmt mig för att inte äta en massa sötsaker nu på ett tag och se hur länge jag kan klara mig utan att frestas sönder...hah, känner jag mig själv tillräckligt bra så funkar det knappast en dag..men jag ska ge järnet! det funkar inte det här längre...ser hemsk ut och jag känner hur självförtroendet bara sjunker mer och mer när vännerna och alla runt om kring mig blir smalare och smalare medan jag bara äter och äter..snart kommer jag väl att börja rulla också!?

nej, skärpning!
skriver mer om detta ämne vid nästa inlägg...

för nu ska jag ner till mormor och morfar=)
måste åka in till stan och köpa nått till systeryster min..hon fyller ju trotts allt år imorgon ;P

Har ni haft det bra annars? =)

JUSTE! ni kommer väl ihåg att jag har tjatat om hur sent jag vaknat dom här senaste dagarna?
klockan 12 hit och klockan 13 dit...inte bra, kännts som om att jag har sovit bort halva dagarna!
men idag -håll i er- så vaknade jag klockan 9.00 ! Woohoo för att vara mig! (A) haha
för många är det säkert en vardag men icke för mig..jag är stolt! ; )

Kommentarer
Skier säger:

SvaR; haha shit vad du var duktig då:D jag tänkte gå upp halv tio men jag kom inte upp förräns elva:)vilka framsteg du tar när det göller att vakna:D

Datum: 2008-01-04 Tid: 13:29:15
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Skier säger:

SvAR: hhaha okej:) jag kommer typ behöva gå upp klockan 6 imorgon:S vet inte hur jag ska klara det:)

Datum: 2008-01-04 Tid: 13:32:26
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
amanda säger:

haha förstår hur du känner! ;D samma sak med mig, men idag kom jag upp gaanska tidigt iaf, haha!

Datum: 2008-01-04 Tid: 14:28:10
Blogg/URL: http://munkens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0