Home sweat home


Har ni haft en bra dag?

jag kom precis hem, tänkte laga mig lite nudlar med älskade kycklingsmak men först ville jag bara titta in här och updatera er om att jag är hemma nu^^ hah, snällt va? :P

tog bussen efter skolan till stan (fast jag åkte gratis, jag stoppade aldrig ner kortet i kortläsaren(A)) sen så gick jag hem..för det regnade inte så mycket när vi kom till stan men när jag väl hade gått en liten bit och bussarna hade åkt igen så kom regnet ! men jag var redan blöt så jag sket it och fortsatte att gå hemmåt..

men nu är jag hemma och ska värma mig lite med en skål nudlar och Sex and the city avsnitt :D
någon som är avundsjuk? ^^


Kommentarer
Sara säger:

nudlar är gott=)

Datum: 2008-01-10 Tid: 14:42:30
Blogg/URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0