jag är den bästaste lillasystern man kan tänka sig..

har varit på stan näst intill hela dagen med mormor & morfar på jakt efter en present till systeryster min som fyller imorgon..jag kan säga er att vi sprang runt där som tre ivriga små illrar och visst inte alls vad vi skulle hitta på?

till slut kom jag på den smarta idéen att köpa ett köksförkläde samt två tillhörande grytlappar.. så fort hoppade vi in i den varma bilen igen och körde mot hemtex (där jag förövrigt ska höra om praktikplats nästa vecka, tror ni inte det kan vara kul?)

så nu har jag äntligen presenten avklarad..jag hade allt en klump imagen imorse över att jag inte hade köpt nått,..hon är ju trotts allt min syster <3

plus
att hon flyttar ju på söndag också..så presenten kommer nog användas flitigt i nya lägenheten ; )

image350


Kommentarer
skier säger:

Svar: Jag ska ju på tävling imörra:)men vi måste typ vara vid backen vid halv nio för att få nummerlappar.Vi måste åka från stället där vi bpr typ kvart i åtta och sen så måst man ju upp ett tag tidigare så typ en halv sju måste man kanske upp:S

Datum: 2008-01-04 Tid: 18:03:34
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0