Ljuvliga dofter..

kom hem från affären nyss, storhandlade till helgen också så, jag älskar verkligen att storhandla:D
fråga mig inte varför, för det kan jag tyvärr inte svara direkt på men att åka till affären och plocka på sig en massa gottigheter (ej godis, för mig blev det bla. morötter och te^^) så vagnen blir överfull och slippa betala ett öre för det^^ haha, det är livet det;)

jag vandrade i alla fall bort till te hörnan medans dom andra handlade såna där tråkiga saker som smör mjölk bröd osv. och tror ni jag hittade nått? haha, självklart!
om det fanns te, herrejesus (guds son^^) det fanns så himmla många olika te smaker/sorter/märken att jag höll på att stirra mig blind(A)

men
jag kom i alla fall hem med dessa två olika smakerna (obs, hittade sån där grejs till te:t också)


image401 image402

den första (vänstra) heter Lust & Fägring och märket heter Kobbs, jag kan säga er att doften är ljuvlig!!
det ska är ett svart te med smak av Passionsfrukt, Mango, Grädde och Karamell luktar som sagt Underbart gott!

det andra (högra) känner ni säkert igen Liptons te "Forest Fruit Tea" som innehåller en mängd olika smaker, hallon/jordgubb/körsbär osv. luktar också underbart gott!

så,
ja nu ska jag äta en kvällsmacka och dricka något av de nya te:en..har inte riktigt bestämmt mig för vilken smak ännu..^^

kram på länge ♥

Kommentarer
Sarah säger:

Liptons blue fruits måste vara bland de godaste jag någonsin druckit!

Datum: 2008-01-10 Tid: 18:49:37
Blogg/URL: http://lostdetective.blogg.se
annika säger:

gott med te :)

Datum: 2008-01-10 Tid: 19:10:02
Blogg/URL: http://photonbywe.blogg.se
Anonym säger:

te luktar så jvla gott :D

Datum: 2008-01-10 Tid: 19:12:39
Blogg/URL: http://puuccii.blogg.se
Lina säger:

Jag som älskar TE!! Kanske ska
köpa den där Lust och fägring;)

svar: Nej
jag
tyvärr inte sett Bee Movie än, men hoppas på det snart;)

Datum: 2008-01-10 Tid: 20:15:27
Blogg/URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0