Mitt år 2007 lista

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hm, svårt att säga så här men det gjorde jag säkert. man kan ju inte göra samma saker varje år ; )

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha, nej..jag kommer inte änns i håg dom (A)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope, tack godegud för det

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, känner ingen som har dött i år

5.Vilka länder besökte du?
ärligt talat så har jag inte åkt utanför sveriges gränser nått i år (?) det längsta jag har kommit i år är till Göteborg dvs. ca 22 mil ;P

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
KÄRLEKEN (hehe<3)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
datum? har inget speciellt datum så där..alltid har det ju hänt nått, men inget superduper special moment precis

8. Vad var din största framgång 2007?
hha, ingen anning

9. Största misstaget?
att jag inte har spenderat så mycket tid med vännerna :/ har för det mesta bara varit hemma, tränat (skogen) och latat mig näst intill hela året...ändring på det!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk är men väl nån gång varje år? jag lyckades i alla fall vara förkyld flera gånger detta år..är det till och med lite smått nu..

11. Bästa köpet?
my selphone, helt klart! sen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
gash, kläder..nöjden..saker som jag inte alls var vid behov att ha osv. det gamla vanliga helt enkelt ; )

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
haha, svåårt! för ett år är så himmla långt och man kommer ju inte precis ihåg VARJE dag så där..men det gjorde någon säkert..jag är förövrigt alltid en GLAD tjej !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
det finns många som är riktigt riktigt uttjatade nu..vill inte nämna några namn ^^

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
shit, ingen anning..tror gladare eftersom jag började med bloggandet ordentligt i år och med den här bloggen jag har nu går det bara mer och mer framåt och fler glada och söta kommentarer från er =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts med vännerna<3 följt med och träffat nya människor

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inte suttit lika mycket framför datorn kanske? hehe...
fast, iof så var det ju dom senaste månaderna på året som jag började med all bloggningen på allvar igen...början på året var väl helt okej antar jag? ;P


18. Hur tillbringade du julen?
julen tillbringade jag med familjen och släckten :D vi har det alltid lika mysigt!
jag är jätte glad över att vi inte och har aldrig haft någon alkohol inblandad på våra jular..annars kunde julen lätt ha sätt annorlunda ut..


19. Blev du kär i år?
på någons utseende? JA, men tyvärr inte på riktigt..vi får jobba vidare på det i år ;D

20. Hur många one night stands?
nada, sånt håller jag inte på med, ska det va så ska de va! hahaha

21. Favoritprogram på TV?
hjälp, finns så himmla många! men dom gamla vanliga skulle jag tro..DH, UB, SATC, GA, GG osv.
(fråga gärna om förkortningarna om ni inte förstår vilken serie jag menar, jag är expert på att hitta på egna förkortningar som ni kanske märker?)


23. Bästa boken du läste i år?
Au pair serien, helt klart! sen började jag ju att läsa serien Gossip Girl innan den kom ut som "tv-serie" format..så ja det är nog dom två  

24. Största musikaliska upptäckten?
lyssnar på så blandad musik, men mcr har verkligen blivit en stor favorit hos mig :)

25. Något du önskade dig och fick?
nja, eller jag vet faktiskt inte..det har varit ett bra år fram och till..

26. Något du önskade dig men inte fick?
ja, det kan jag i alla fall svara på..haha

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
åt tårta..eller nej SEMLOR var det ju, eftersom jag älskar semlor så bjöd vi på det när släckten kom och fira ;)
sen minst jag inte vad jag gjorde? tog det lugnt antar jag

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
yes, det finns mycket som jag önskat skulle ha hänt..hoppas det inträffar i år istället !
sen finns det en hel del som jag önskar INTE hade hänt..


30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2007?
haha, på bättringsväg! tro mig man blir så himmla påverkad av er andra bloggare, när man ser och läser alla era bloggar om "mode tips" och dagens "outfits"...så ja, jag är nöjd! när jag klär mig snyggt och trivs i det så känner jag mig verkligen på topp! i feel happy :D

31. Vad fick dig att må bra?
mycket...

32. Vad fick dig att må dåligt?
mycket där med..

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, vilken fråga! måste det vara en kändis? ;P

34. Vem saknade du?
några stycken...

35. De bästa nya människorna du träffade?
typ alla i min nya klass :D alla är jätte trevliga och mysiga!

Gör du också listan, men glöm inte att säga till mig så jag får läsa den :D
nu ska jag åka till mammsen...tjillivippen så länge ♥

Kommentarer
Kristina säger:

Hoppas du får ett bra 2008! =D

Datum: 2008-01-02 Tid: 14:13:23
Blogg/URL: http://groupsix.blogg.se
L I S A säger:

Kul lista!

Datum: 2008-01-02 Tid: 14:40:21
Blogg/URL: http://lisaplace.blogg.se
amanda säger:

har verkligen fastnat för din blogg! :) vet inte varför, tror det nog är för den inte handlar om något speciellt typ mode eller något sånt, utan den handlar om ditt liv och det känns så ärligt, :)

Datum: 2008-01-02 Tid: 15:13:56
alexandra säger:

vart bor du någonstans? bara undrar för vi har nästan lika långt till gbg :P

Datum: 2008-01-02 Tid: 16:48:55
Blogg/URL: http://dependence.blogg.se
Therese säger:

I´m gonna do it :P

Datum: 2008-01-03 Tid: 13:48:22
Blogg/URL: http://tessilessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0