nattinlägg...

sorry...men jag hann inte att blogga efter duschen (läs inlägg innan) för efter duschen var det snabbt i kläderna och sen åka iväg till restaurang med familjen och äta..sen efter den goda maten så var det vidare för min del hem till en kompis där jag precis nyss kom hem ifrån ^^

har varit en riktigt trevlig kväll, förutom att jag blev jätte trött runt 11 och har suttit och typ somnat medans dom andra har varit huper aktiva? det var riktigt jobbigt må jag säga, men vad gör man inte för sina vänner..:P
tog nattbussen hem i alla fall, nu blir det snart sängen för min del för jag ska upp igen om några timmar..

yes, ni läste rätt!
för klockan 10.00 imorgonbitti måste jag vara på skolan med S då det är öppet hus för alla niorna som håller på att välja gymnasie (lycka till att välja säger jag bara, finns otroligt mycket at välja och braka bland!) för en lärare frågade oss idag om vi kunde vara snälla och komma då? och snälla som vi är så ställer vi upp ;D

vilket jag ångrar nu eftersom jag vill ha sovmorgon imorgon...
menmen, får sova ett par timmar när jag kommer hem igen (A)
för på kvällen blir det åter hem till vännen med vännerna (^^) och hitta på nått skoj!

jädrans vilket schema jag har...går som på rullande band, har riktigt myket inbokat nu på närmaste dar..så därför kanske det inte blir lika mycket bloggning den här helgen som annars...men jag hoppas ni kan stå ut med det? är snart tillbaka som vanligt igen, lovar ; )

men tyvärr så måste jag gå och sova nu..klockan ringer om några timmar igen..
juste,. apråpå klocka..så fick jag min beställning idag:D lite missnöjd fast nöjd men..men aja, tar och berättar mer om det imorgon eller så fort jag har tid^^



har ni haft en trevlig fredag annars? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0