Storstädning i lusthuset

tjao bella ; )

sitter här och ränsar igenom datorn på en massa skit, har massa bland annat skit musik som tar en massa plats(A) så ja, det är det jag håller på med just för tillfället..

hittade däremot en gamal goding som jag lyssnade på jämt förr, har inte hört den på skit länge och nu när jag spelade upp den så sitter hela texten kvar i huvudet som om att det var i går jag lyssnade på den...riktigt läskigt vad mycket hjärnan kommer ihåg och lagrar..helt fantastiskt =)



"...I was your girl
Gave you my world
My everything
But you wouldn´t see

I had your back
I backed you up
Whatever I did
Was never enough..."

HAHAH

Kommentarer
Lisa säger:

den är bra :) Hoppas du får en jätte mysig tisdagskväll hälsningar Lisa.

Datum: 2008-01-29 Tid: 19:46:40
Blogg/URL: http://BROWNY.blogg.se
Fröken D säger:

vad tycker du om paris nya reklam? ha det gott!

Datum: 2008-01-29 Tid: 19:46:58
Blogg/URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0