Accidents Can Happen

Hejsanhoppsan :D

sorry för den riktigt hemska uppdateringen idag men som ni kan läsa i förra inlägget så var det det ju snabbt upp i kläderna, packa väskan och gaaaasa mot jobbet! men det var trevligt vare, pratat en hel del med en gamal god vän och alla där ute, dagen har varit toppen förutom att det har varit as varmt och jag har nästintill kokat ihjäl!! men aja, shit happens ;D höhö

nu ikväll så hoppade jag direkt in i duschen när jag kom hem,sen vare bara att hoppa i kläderna igen och sen ta biken ner till S och E för att umgås med lite fler folk och bland annat titta skräckfilm, en sjuk film med ännu sjukare slut, skit dålig! men popcorna och chokladen som bjöds till var underbart<3 hahaha *gottegrisen nummer 1* ? :P

nu äre sooova som gäller, för imorgon är det jobb igen..hejsansvejsan, can´t wait! eller...?
så länge bjuder jag på denna riktigt braiga (yes,. sofies egna svenska här) låten..i love it ♥




sov så sött !=)

Kommentarer
Diana säger:

hoppas du får en bra torsdag =)

Datum: 2008-07-03 Tid: 00:50:12
Blogg/URL: http://daja.blogg.se/
Viktor säger:

Fast det är inte så jävla kul att stå längst fram för man måste typ mer koncentrera sig på att slå på andra än att lyssna på musiken =/ Jag har upptäckt att man kan stå en bra bit fram fast lite ut i sidan för då kommer man nära, man ser bra och det är inte särskillt trångt

Datum: 2008-07-03 Tid: 11:33:58
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Nallen säger:

Sov så sött!

Hoppas du har haft det bra.

Du älskar verkligen det bandet va?

Kram

Datum: 2008-07-03 Tid: 17:46:26
Blogg/URL: http://naddenallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0