nu drar jag igen..denna gång så flyttar jag!

hej alla glada! :D

idag ska jag flytta....eller okej, inte flytta å flytta men nästan ;) det är nämligen så att chefen på hunddagiset ska åka iväg på en liten minisemester från och med idag till lördag så då har jag lovat henne att komma ut och hjälpa henne med hundrarna samt bo där ute dessa dagar...spännande va?
haha jag tror det kommer blir jätte skoj, lite läskigt och nervöst att ha hand om precis allt men det ska nog gå bra, hoppas bara på fint väder! :)

så jag kommer inte ha någon möjlighet till att blogga något dessa dagar (som ni kanske förstår) men när jag kommer hem igen och har packat upp och allt sånt så lovar jag att höra av mig här så ni får veta hur jag har haft det och hur det har gått :D hihih *spännande va?*

nej,. nu ska jag fixa det sista och sen åka vidare...
ha det toppen bäst nu medans jag är borta! =)
pussåkram på er<33


Kommentarer
joss säger:

härlig bild!

nu byter jag blogg och kommer finnas på www.dontpaniic.blogg.se, vi ses där ^^

Datum: 2008-07-31 Tid: 14:48:19
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/dontpaniic
Tp säger:

Fiin bild :)

Datum: 2008-07-31 Tid: 20:33:52
Blogg/URL: http://duckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0