Vilken häärligt dag, tralla la tralla la tralla lallalaaa

hej på er :)
allt bra med er?

Här är det bara bra, förutom att halva jag har smällt bort idag..dock så finns både magen och resten av kroppens allt överflödiga fett kvar på kroppen..hur nu det kan gå ihop? haha i alla fall, dagen har varit riktigt bra :) och vilken vääärme det har varit!! herrejissines..har legat och pressat i solen och badat i poolen nästintill hela dagen..grymt skönt! senare nu på kvällen for jag och tre till iväg på våra räser cyklar till stranden och köpte oss varsin slash/slush eller vad tusan det heter och njöt av den medans tröjlösa pöjkar trampande runt i sanden nedanför oss...haha ibland är ju livet föör underbart<3 ;)








shiiit, det kom värsta åskskuren precis när jag höll på att skriva det här inlägget och när jag skulle skriva klart det sista så gick det inte? allt bara låste sig och det gick inte att pulicera heller..men aja, nu åskar det inte längre i alla fall och somt ur var så fanns inlägget kvar och jag behöve inte skriva om allt ;) hihi

Kommentarer
Emelie säger:

hehe , ja :)



har du planerat för veckan då ?

Datum: 2008-07-28 Tid: 22:57:06
Blogg/URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
JVS säger:

Kool' design :D

btw, Vilket par skor tycker du bäst om? :)

Klicka på min blogg
http://juuuvs.blogg.se och kommentera din åsikt!

kramkram!

Datum: 2008-07-29 Tid: 13:06:47
Blogg/URL: http://juuuvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0