IMORGON GÄLLER DET !!

Hejsanhoppsan hjärtegull :)

blev lite sent igår så jag hann aldrig att blogga någon mer..men har i alla fall svarat på era kommentarer nu och käkat lite frukost..Pappa, M och Z är på "husvagnssemster" och jag kunde inte följa med eftersom vi åker till peace and love imorgon och dom kommer inte hem förns sent imorgon..(åkte igår) men aja, det hinns med det också ;) så just nu är jag i alla fall hundvakt åt vovvsen här hemma..och ni som följt min blogg ett tag vet ju vilken morgonmänniska jag INTE är..så det var ett rent helvete att gå upp imorse för att gå ut med honom i blåsten..men aja :P

håller på att paka lite
här, senare sen blir det träff hemma hos E med dom andra flickorna för att bestäma ALLT inför morgon dagen..HERREJÄVLAR VI ÅKER JU IMOOOOOOORGON !!! helt sjuuukt! kommer ihåg när vi beställde biljetterna och det var jääääätte långt kvar..och nu är det bara några timmar? :S shit, måste säga att man är allt liiiite nervös, första festivalen och allt..kommer nog bli görsa bra =D Hoppas på fint väder bara!


aja,
nu ska jag se färdigt på LA ink avsnittet och sen fortsätta med packningen..vi höres lite senare sen igen sötisar<3

Kommentarer
madelene säger:

sv: tack så mycket=) och detsamma! kram.

Datum: 2008-06-23 Tid: 11:36:07
Blogg/URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Jen säger:

aah bra bra,

jo men de är helt okej får ja väl äsga, har lite långtråkigt men ja hittar nog på nått snart :D

Datum: 2008-06-23 Tid: 11:37:40
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Mickan säger:

Tittar du oxå på LA ink...hon är så satans cool..



Ha det bra

Datum: 2008-06-23 Tid: 12:59:38
Blogg/URL: http://mickanochjohanna.blogg.se/
Louise säger:

Jag har vart på P&L många gånger. Sjukt bra festival. Har blivit väldigt mycke större på senare år.

Hoppas du har skoj

Datum: 2008-06-23 Tid: 13:17:19
Blogg/URL: http://splashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0